10 saveta za zdrava ledja :

1. Pokušajte da često menjate položaje izmedju stajanja i sedenja.

2. Stavite podršku iza vaših ledja u toku vožnje ili dugog sedenja za kancelarijskim stolom.

3. Vežbajte, šetajte i plivajte redovno.

4. Smanjite telesnu težinu kako bi ste smanjili opterećenje na kičmu i mišiće ledja.

5. Redovno se istežite kako bi ste smanjili ukočenost i povećali pokretljivost.

6. Posmatrajte posturalni stav svog tela; pokušajte da se ne grbavite.

7. Pažljivo podižite teret sa podloge; budite sigurni da teret nije previše veliki ili težak.

8. Pokušajte da se često pažljivo istežete kako bi smanjili osećaj zatezanja u ledjima.

9. Krećite se, čak iako imate epizodu bola u ledjima.

10. Razmotrite da li vam krevet obezbedjuje adekvatnu podršku u toku noćnog sna.

.

Napomena:

Članci „saveti fizioterapeuta“ vam pružaju samo opšte informacije, ni u kom slučaju ne treba da zamene savete i informacije koje će vam vaš fizioterapeut dati u vezi vašeg stanja.

I ako je uložen veliki napor u postavljanju adekvatnih informacija, Društvo fizioterapeuta Srbije, autori i izdavači članka u ovom časopisu i na ovom websajtu ne preuzimaju odgovornost i ne mogu garantovati za posledice ukoliko pacijent izabere da ovaj članak bude njegov jedini izvor informacija o svom stanju i njegovoj rehabilitaciji.